nedjelja, 12. prosinca 2010.



Iako svake godine kažem da ću se na vrijeme pripremit i  početi izrađivati poklone za drage ljude,naravno i ove godine se nisam stigla organizirat na vrijeme!Jednostavno nemam dovoljno vremena (dvoje malih pilića,posao,kuća,pas i k tome svemu moja kreativna expresija) al ipak nekako sam ugurala ovog malog ''anđelka'' odnosno ''anđelku''   :))!!!Ovo je drugi po redu s tim da sam prvog odlučila ipak malkice preuredit pa tako još nema slika.Ovaj je cijeli u bojama,nije baš klasičan primjer anđela a zašto bi i morao biti zar ne,pustimo mašti na volju!!!

2 komentara:

  1. Presladak ti je anđeo,poseban je i meni se sviđa! Ti si ga napravila na svoj način i zato je poseban.
    Pusa i lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. mudra glava mudro zbori hahaha,baš mi je drago da ti se sviđa!zahvaljujem.

    OdgovoriIzbriši