petak, 26. studenoga 2010.

NEKI OD RADOVA OD PROŠLOG PROLJEĆA

Prijateljica je sebi sređivala mali stančić,zajedničkim snagama smo se potrudile da sa ne mnogo novaca napravimo najbolje što možemo i tako je na tavanu momkove stare kuće pronašla i ove stolice koje sam sa velikim zadovoljstvom renovirala pa pogledajte rezultat:
 naravno da je ovo prije :)
 zaista sam se namučila
 bilo je na stotine sitnih brokvica koje je trebalo povaditi,imala sam male pomagače :D
 izbrusila sam sve do u detalje da bi restaruracija bila zaista potpuna
 prikazane su samo dvije stolice a bilo ih je 3
i napokon gotove.Prijateljica je odabrala dezen tkanine.Savršeno su se uklopile uz već prethodno prikazani stol u moderno al ipak shabby romantično uređenom stančiću...Kao i svaki put uživala sam u radovima :DDD

Broj komentara: 5:

  1. Tvoji makeoveri tj. radovi su jednostavno fantasticni. Ulozeno puno truda, rada i maste. Sve mi se dopada, bravo Tina:))
    Pozdrav iz Rijeke

    OdgovoriIzbriši
  2. Lijepo su ispale ove stolice.Tako romantične i "nove"...Prekrasno!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. lijepi pozdrav curke,zaista zahvaljujem od srca.Napokon sam napravila blog da mogu prezentirati svoje radove i naravno otkrila puno sebi sličnih,šaljem pohvale svima vama također.Nadam se ugodnom druženju...

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno, prekrasno Tina!!!
    Ovo nije bilo lako napraviti.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hej Zondra,da,nikako lako,stvarno sam se namučila ali kad imaš viziju kako to treba na kraju izgledati volja te gura ;)).Hvala

    OdgovoriIzbriši